06 de setembre 2008

...

Aconseguir una cosa que dessitjava.. aconseguir amb el meu esforç la satisfacció de poder passar..

Aconseguir fer un futur millor per mí... També un apropament als somnis..

Passar de curs, obtindre el graduat.. avançar en el temps, callar la boca als que no em creien i plenar la meua amb plena satisfacció.. La sort que em vau donar em va servir per estar més segura.. però com m'han dit moltes vegades.. no es qüestió de sort.. és qüestió de tu mateixa i del que haguis estudiat.. Així que diré.. L'he aconseguit!! =)


Graduat.. i Batxillerat.. =)
Continuem avançant cap a un món ple de somnis que es faràn realitat...

2 comentaris:

miquelet ha dit...

Felicitats. Ara cal anar a pujar el següent graó. Saps ja quin és?

Salut

Alba ha dit...

Clar que si ostia!!!

T'ho has currat i t'ho mereixes.

Salut i rock n roll ^^

Maite zaitut