18 d’octubre 2008

Joan.


Tanque els ulls i somnie en un món millor, tanque els ulls i veig la felicitat, la pobresa no es causa de dolor, ni la riquesa de prepotència, l’església ha deixat de manar un país i es practica nomes a casa de qui la vol, les escoles publiques son les úniques i en les que tots son iguals, també son de tots, la política ja no es important, el comunisme ha guanyat la partida, ja no hi han països ni nacions, no importa el sexe ni el color, ja no hi han races.. i com va ser menys les distancies deixen de existir, i tu i jo.. estem junts, cada segon, cada hora, cada nit.. estem junts.. i ens mirem.. estem junts i ens estimem, estem junts i ens respectem, estem junts.. com ho estarem.. i aleshores, sols aleshores els carrers es llevaran eixe color gris, la gent es llevarà eixes caretes de carnestoltes... tu i jo.. tu i jo aconseguirem canviar el mon si volem.. amb el contacte de la nostra pell generarem el big-bang, amb un petó donarem energia per a sostindre la vida, i amb una mirada, crearem la supernova més gran que mai ha existit.. una sola mirada.. i crearem la vida... =)




Arribarem a la Lluna junts...
arribarem a la fi del mon, si volem...
arribarem on vulguem,

però mentres arribaré als teus somnis..
i tu arribaràs als meus..
però recorda cada matí quant t’alces,

que tu i jo, sols tu i jo, arribarem a la Lluna... =)

T’ho promet amor meu.




2 comentaris:

pekeña bolchevique ha dit...

Hola

Perdona la intrusion :p pero he visto tu canal en youtube y me gusta mucha la cancion del ultimo video que subiste con este chico jeje, pero esque no tengo forma de encontrar la cancion me la podrías decir cuando quieras y puedas! Gracias tanto si lo haces como si no.

Muchas felicitaciones por el blog ;)! siento no poder escribir en catala...Visca la terra!deu i petons!

miquelet ha dit...

Molt bonics dessitjos. Tots els primers són una mica difícils. El darrer us serà molt fàcil de complir veient l'amor que sentiu l'un per l'altre.

Salut.